سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپیده دم رویش

زمان بودن سه شنبه 87/7/2 ساعت 1:56 عصر

زمانی که به دنیا می آییم در گوشمان اذان می گویند

و هنگامی که می میریم بر ما نماز می خوانند...

زندگی چه کوتاه ست

                 فاصله یک اذان تا نماز


نوشته شده توسط: سپیده دم رویش


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
32467


:: بازدیدهای امروز ::
4


:: بازدیدهای دیروز ::
4



:: درباره من ::

سپیده دم رویش

سپیده دم رویش
در گذر ثانیه هایت، لحظه ای با من بمان تا نقش نگاهت شکوه سپیده دم رویش من را جاودانه کند!

:: لینک به وبلاگ ::

سپیده دم رویش


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

باور .



::( دوستان من لینک) ::

مشعشع تابان
سارا ادیب
خاک باران خورده
اندیشه گر
کمیته فرهنگی انجمن آینده سازان توسعه جنوب
هوای تازه بدون رنگ کهنگی
کلاغ راست مغز
زنده باد زندگی
فقط خودم فقط خودت
علم و فناوری
نگاه خوش
راهنمای هنر زندگی و خرد ناب
گذشت زمان من را هم خاطره کرد
باران تنهایی
سرزمین سبز
افسانه شخصی
و خداوند بزرگتر از آنست که وصف شود(وندا وحیدی)
قاصدک ایرونی
سکوت کویر
سیاه، همچون اعماق آفریقای خودم
عشق آسمانی
هبوط
آسمان..رنگین کمان..دریا..
رهگذر
سفیر مهر
قدرت تفکر مثبت

:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::