سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپیده دم رویش

آغازی دیگر و قرار دل ... جمعه 87/12/30 ساعت 7:31 عصر

                                                                  

آن دم که در سپیده دم رویش خود ،لطف لطیفی را حس می کنیم؛
قرار دل بر این می نهیم که هر سپیده دم، به حرمت آغازی دیگر، به پاسداشت تمام خوبی ها بپردازیم!
قرار دل بر این می نهیم که جز نسیم مهر او، هیچ نسیمی، آرامش دلمان را نوازش نکند!
قرار دل بر این می نهیم که جز صحن سفید آبی آسمان تمام زیبایی ها، هیچ منظره ای، افق نگاه پاکمان نشود!
قرار دل بر این می نهیم که جز نجوای لطیف نیلوفرانه اش، هیچ آوایی، موسیقی گوش های شنوایمان نشود!
قرار دل بر این می نهیم که هر شامگاه به شکرانه مهربانیش، شکوه رویش با باران لطفش را، به جشن بنشینیم!
قرار دل بر این می نهیم که در هیاهوی گذر روزهای بی برگشت، چنان کنیم و چنان باشیم که هیچگاه، لحظه حسرت و افسوس فرا نرسد...!
هر روزتان بهاری بهارتان سبزبهاران مبارک


نوشته شده توسط: سپیده دم رویش


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
32464


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
4



:: درباره من ::

سپیده دم رویش

سپیده دم رویش
در گذر ثانیه هایت، لحظه ای با من بمان تا نقش نگاهت شکوه سپیده دم رویش من را جاودانه کند!

:: لینک به وبلاگ ::

سپیده دم رویش


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

باور .



::( دوستان من لینک) ::

مشعشع تابان
سارا ادیب
خاک باران خورده
اندیشه گر
کمیته فرهنگی انجمن آینده سازان توسعه جنوب
هوای تازه بدون رنگ کهنگی
کلاغ راست مغز
زنده باد زندگی
فقط خودم فقط خودت
علم و فناوری
نگاه خوش
راهنمای هنر زندگی و خرد ناب
گذشت زمان من را هم خاطره کرد
باران تنهایی
سرزمین سبز
افسانه شخصی
و خداوند بزرگتر از آنست که وصف شود(وندا وحیدی)
قاصدک ایرونی
سکوت کویر
سیاه، همچون اعماق آفریقای خودم
عشق آسمانی
هبوط
آسمان..رنگین کمان..دریا..
رهگذر
سفیر مهر
قدرت تفکر مثبت

:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::