سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپیده دم رویش

رسیدن، پایان تمام راه ها است سه شنبه 87/8/28 ساعت 10:24 عصر

دو خط موازی یادگار درس های دبستانمان هستند. دو خطی که با هم تعریف می شدند و با هم معنا می شدند!

صدای معلم هنوز در گوشم هست که هر وقت آن را می کشید، سریع می گفت: "دو خط موازی هیچگاه همدیگر را قطع نمی کنند! هیچگاه به هم نمی رسند...!"

اما هر بار که از مدرسه بر می گشتیم، دو خط کنار خیابان را می دیدم، دو خط موازی که در دور دست ها، در

 انتهای خیابان به هم می رسیدند!!! (از همان روزها  یاد گرفتم، شاید برسند!)

بزرگتر که شدیم - روزهای دبیرستان- و معلمی که گفت:"دو خط موازی در بینهایت همدیگر را قطع می کنند."

دوباره تکرار می کنم دو خط موازی در بینهایت به هم می رسند، در دور دست ها! همان باوری که در کودکی داشتم.

این دو خط ممکنه ما و آرزوهامون باشه، ما و یه هدف، ما و ...

هر چند ممکنه در دور دست ها باشه، اما مهم اینه که به اون می رسیم . زمان و مکان هر کاری باید فرا برسه تا رخ بده. مکان و نحوه رسیدن به اون ارتباط مستقیم با تلاش و باور و توکل ما داره.

یه روزی، یه جایی، یه کسی،یه جوری، یه چیزی، صبر داشته باش، صبر داشته باش.

راه هر چند دشوار، صعود را ادامه بده، قله در یک قدمی توست!

***

پ.ن:دو خط موازی در بینهایت بر اثر تغییر غلظت هوا و ورود از یک لایه هوا به لایه ای دیگر، بر اثر شکست های متوالی در فاصله دوری به هم می رسند.

 


نوشته شده توسط: سپیده دم رویش


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
32589


:: بازدیدهای امروز ::
2


:: بازدیدهای دیروز ::
6



:: درباره من ::

سپیده دم رویش

سپیده دم رویش
در گذر ثانیه هایت، لحظه ای با من بمان تا نقش نگاهت شکوه سپیده دم رویش من را جاودانه کند!

:: لینک به وبلاگ ::

سپیده دم رویش


:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

باور .



::( دوستان من لینک) ::

مشعشع تابان
سارا ادیب
خاک باران خورده
اندیشه گر
کمیته فرهنگی انجمن آینده سازان توسعه جنوب
هوای تازه بدون رنگ کهنگی
کلاغ راست مغز
زنده باد زندگی
فقط خودم فقط خودت
علم و فناوری
نگاه خوش
راهنمای هنر زندگی و خرد ناب
گذشت زمان من را هم خاطره کرد
باران تنهایی
سرزمین سبز
افسانه شخصی
و خداوند بزرگتر از آنست که وصف شود(وندا وحیدی)
قاصدک ایرونی
سکوت کویر
سیاه، همچون اعماق آفریقای خودم
عشق آسمانی
هبوط
آسمان..رنگین کمان..دریا..
رهگذر
سفیر مهر
قدرت تفکر مثبت

:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::